Wednesday, January 7, 2009

rewind and....forward

"Are o allura de viking. Iarasi ma bag in cacat!" (citat Jane Doe, aug 2008) Asa e...s-a intamplat. Pesemne sunt o vizionara. Nostradamus in ceea ce priveste cursul vietii mele sentimentalo/sexuale potentiale. E si gata deja. Mi-a placut cat a durat. It was fun. I got wild. I went with the flow. Am fost eu insumi. Am fost fericita si nefericita. He got me a nice Christmas present that i'm not gonna get now.
brb 5 min cig

back


dear i fear we're facing a problem, comunic eu acum cu youtube. Acum cateva luni exista o versiune europeana a Lovefool. A disparut si ceea ce exista asemanator suna dubios. devin dezordonata in exprimare. nu conteaza, si-asa nimeni nu citeste blogul.
cred ca in primul blog mentionam ca nu mai stiu sa scriu. am avut o revelatie de 4.50 am: 'trebuie sa scriu cum vorbesc/povestesc'. L. spune ca am un stil aparte, si ca il adora. ^:_^

No comments: